آدریناآدرینا، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

آدرینا خوشنویسان

7 ماهگی

1390/11/5 12:27
نویسنده : سحر
926 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که شروع کردی به چهار دست و پا رفتن که من عاشق این حرکتم و دعا 63.gifمی کنم زودتر بتونی مثل فرفره Flower راه بیفتی دیروز خونه خاله سپیده بودیم وقتی داشتیم خداحافظی می کردیم شروع کردی به بای بای کردن ما هم که دیگه از ذوقمون  نمی دونستیم چه کارکنیم انقد بوست کردیم که دیگه شروع کردی به غرغر کردن از این ماه هم باید غذای کمکی بخوری و من برات حریره بادوم و فرنی درستشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے کردم وقتی غذاتو میارم آب دهنتشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے راه میفته و  هول 36_1_51.gifمیشی و چنان دست و پایی  میزنی که نمیزاری قاشق  به دهنت برسه نوش جونت باشه عزیز دلم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رهام
29 خرداد 90 10:43
سلام

چه نی نی خوشگلی دارید بچه یک نعمت بزرگ از طرف خداست قدرشو بدونید


واقعا امیدوارم همشون صحیح و سلامت باشند